»

Monday, April 14, 2014

Kerana seluruhnya aku mencintai seluruhnya engkau.

Hakikatnya, nak luahkan dengan kata kata ada lagi rasa segan. Mungkin sebab baru sangat kita bersama. Atau mungkin ego sangat sampai tak terluah dik mulut. Mungkin?


Tapi rasanya sebab tak jumpa lagi ayat sesuai untuk bagi tahu yang




Betapa bersyukur nya saya punyai awak.
Betapa saya rasa gembiranya hati setiap kali ada awak.
Betapa saya bersyukur dan sangat berterima kasih pada Allah sebab temukan saya dengan awak.
Betapa saya bersyukur dan terlampau berterima kasih kepada Allah kerana kurniakan awak kepada saya.

Tak tahu macam mana nak rungkaikan dalam satu ayat.
Yang saya betul betul tak pernah jangka akan dapat seperti apa yang saya ada sekarang.ni.
Tak pernah sangka Allah akan berikan saya sesuatu yang saya tak sangka saya layak dapat.



Saya tahu setiap kita ada sejarah kita sendiri. Ada cerita lama kita, yang mana semua tu adalah pengalaman yang memberi pengajaran untuk kita.
Saya cuma nak bagi tahu, macam mana pun dulu awak bukan lah issue pada saya. Sebab saya menerima awak yang sekarang sepenuhnya.


Segan nak cakap. Sebab awak tak romantik. Jadi kalau saya bagi ayat setaman,mesti awak buat muka awkward.

Saya tahu. Sebab awak bukan hati penuh taman. Hihi


Saya cuma nak ucap



Terima kasih sayang untuk setiap perkara yang awak buat untuk saya.
Untuk setiap susah senang awak.
Untuk setiap kesabaran awak melayan dan memenuhi permintaan saya.
Untuk setiap saat waktu yang awak ada untuk saya.
Untuk setiap usaha awak layan keras kepala,layan degil saya.
Untuk setiap "pasrah" dan "rajin" melayan saya even sometimes I am too much.
Thank you sayang.
Thank you so much.




I don't know how to describe how much I love you.
Macam banyak sangat susah nak bagi tahu.
But I really love you.

Life might be upside down sometimes.
Kadang kita kat atas
Kadang kita kat bawah.
Tapi, kat mana pun keadaan awak, I always around.

The worlds might be beating you up.
But I'm always by yourside through every mood.


Soon, awak akan jadi sebahagian dari hidup saya. Dan saya sentiasa berdoa, awak akan selama-lamanya menjadi insan yang sentiasa menjadi sebahagian dari hidup saya.


Dengan Izin Allah, semoga saya dapat jadi bidadari yang sempurna untuk awak dunia akhirat.


I love you, Syazreen.




Truly Love,
Matahari.




0 complain(s):