»

Thursday, December 9, 2010

"All progress is precarious, and the solution of one problem brings us face to face with another problem."

Takde kene mengena pun tajuk entry dengan benda yang nak cakap. Terasa macam nak mengarut sikit malam ni. Hehe Kepada follower, anda dah boleh unfollow blog ni sebab it's full of crapt. Takde yang menarik langsung. Infact, sekarang ni bila nak tulis blog akan ada orang yang macam control boleh cakap apa, tak boleh cakap apa. Even It's about my feeling pun, tak boleh nak main tulis je. Dah macam blog pinjam pulak rasanya. Nak tulis itu ini kene ada permission orang. Motif ? Lol. My life is not about to pleased everyone. Siapa suka dengan cara aku, bagus la sebab kita sekapal. Siapa tak suka, boleh la mengangkat mata pergi ke tempat lain. Apa pun yang di tulis dalam ni, bukan untuk mengisytiharkan perang, mengutuk manusia mukabumi dan perkara negative yang sewaktu dengan nya. Nama blog pun dah "Matahari ; Telling you what is inside" of course la nak cakap pasal apa yang dalaman ni rasa kan ? Aku still hormat orang lain bila menulis sesuatu. Aku belum pernah berhati busuk lagi la nak letak nama sesiapa bila part yang tak berapa baik tu. Kalau ada sesiapa yang rasa aku ni busuk berulat, anda bebas untuk merasa begitu. Jadi, kalau orang yang rasa dia takda masalah dengan aku, die chill cool jela kan. Tapi kalau sesiapa yang terasa pedas tu, mungkin dia ada tergigit cili. Mungkin. Agak lewat aku nak bagi peringatan awal tapi boleh la jugak bagi dari takde kan. Just nak ingat kan kepada semua, di harap agar tidak mengambil hati, usus jantung mahupun isi perut bila membaca entry-entry di dalam blog ini. Tak elok kalau nak terasa sangat orang tu bercerita tentang kita tanpa bukti. Kalau rasa sakit hati, tak payah bukak blog ni lagi jadi takkan ada la penyebaran cerita buruk tentang aku kat orang lain nanti. Kan ke tu lagi bagus (:

0 complain(s):