»

Saturday, January 2, 2010

Yang telah terukir abadi, sebagai kenangan yang terindah <3

Bila yang tertulis untukku,
Adalah yang terbaik untukmu
Kan ku jadikan kau kenangan yang terindah dalam hidupku
Namun, takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang telah terukir abadi,
Sebagai kenangan yang terindah.

Memang betul kenangan 3 tahun lepas aku tak boleh nak lupakan. Even seinci pon. Hari ni, (Jumaat) reunion kelas 5E4 Juntech 7th batch di Times Square. Wullaah, seronok gila. walaupun tak semua dapat datang. Half dari class tu dah lost contact. Lama gila tak jumpa kawan-kawan. Almost two years kot since our first reunion dulu. Semua pun dah berubah. Safed, tak gajah macam dulu dah. Syamil (bedah) dah bertambah-tambah sihat. Ada gf eh Bedah? heh Dulu dia kerempeng. Serious. Ayep, dari belakang nampak macam suami orang dah. Zul, president tu memang mental dari dulu sampai sekarang. Tapi sekarang lagi a mental. Daniel, wallah 3 tahun bai tak jumpa. Sejak abes sekolah lagi. Zahid, lagi laaa. even ada jugak jumpe dia sebelum-sebelum ni tapi die tetap tak besar-besar. Lagak dia macam budak sekolah lagi. Mungkin sebab die belum officially 20. Nadiah, aahhh itu hari-hari aku jumpe kat facebook. Ain, dia memang lah lama tak jumpe. Last jumpa dia masa aku pergi sekolah teknik untuk ambil sijil spm hari tu. Chod. handsome lah kau sekarang. Nizam, amboi dah matang ye? Mula belajar merokok dah. Hee. Aku? Naaah, jawapan aku kalau orang tanya macam mana kau sekarang, aku jawab macam dulu je. Yelah. sebab besi aku masih lagi tak tanggal-tanggal. Hee.

Banyak sangat benda nak cerita tapi confirm nanti page blog ni akan panjang berjela. Sebab hari ni seronookkkk sangat. Aku rasa, aku nk berhenti setakat ni, dan aku nak gambar-gambar reunion tadi yang menceritakan semua yang best-best tu. Sabar ye. Aku masih menunggu Nizam Kambing untuk meng-upload semua gambar tadi. So, next reunion is at Pulau Pangkor, insyaallah. (: Kene berganda la usaha aku untuk kumpul duit macam ni. Wuish!

Btw, Thanks for Halim 5E2 & Mizi & Ila 5E3 for joining us tadi. (:

0 complain(s):