»

Sunday, January 3, 2010

There is no turning back

Today is the first day I'm in Segamat. Yes, seriously takda rasa senang hati langsung untuk balik ke sini. Bayangkan, takda mood dia sampaikan semua kerja pun buat last minute. Mula berkemas pukul 4pagi semalam. Tidur around 5++ and bangun 8 sharp. Terus serabut cari kasut nak bawak, selipar mana nak pakai. Baru sibuk nak susun barang dalam boot kereta, baru tergesa-gesa nak mandi, baru kelam kabut nak iron baju, semua nya baru. Bertolak 9.30 pagi & sampai di pintu gerbang sharp pukul12. Mendaftar, unpack barang & keluar lunch di Segamat Baru. Mendatar je aktiviti hari ni. Tapi belum pun satu hari aku terdampar kat Segamat ni, aku dah keluar dinner dengan team dancer. Baru la lapang sikit kepala aku since dari siang tadi tersepit dalam bilik. Sekarang rasa macam takda hati la. Rasa tak seronok lah. Rasa nak keluar sana sini lah. Memang saat-saat akhir belajar akan rasa macam ni atau aku je yang rasa macam tu? Entah. Apa-apa pun, aku kena repair balik kerosakan yang aku dah buat. So, struggle lah aku di semester ini. Doakan saja kejayaan aku ok? Jangan rosakkan masa depan sendiri. Please?
Btw, Al-fatihah & Takziah untuk keluarga Ajey (Khalida's bf) untuk ibunya yang dah kembali ke rahmatullah petang tadi. Semoga rohnya sentiasa di cucuri rahmat. Amin

0 complain(s):