»

Saturday, December 5, 2009

I'm a malaysian citizen (;

Aku tengah semangat ni. Semangat 1 Malaysia. Heh Ahad ni, aku akan menghadirkan diri ke Tarian Cuti-cuti 1Malaysia. Woah, terasa macam aku ni generasi muda yang gila berwibawa. Sebab excited semacam. huu Walaupun sekarang ni aku tak tahu nak ke Dataran Merdeka tu dengan apa pagi-pagi buta, but I'll try my best cari alternative la kan. I love dance, and so aku takkan la melepaskan peluang keemasan aku ni. Nak harap muka dapat masuk tv, memang mustahil la kan. Tak macam beribu orang pulak yang ada kat sana tu nanti. Tapi takpe, why not aku spend kan weekend aku untuk aktiviti yang sihat since aku pun dah petak duduk rumah bukan main lama. Hihi





 Let's dance together! (;
This is the step yang akan di tarikan Ahad ini.
Check it out, and see you on Sunday yaw :p

Hey Kawan-kawan. Jom la ramai-ramai ke even Tarian Cuti-cuti 1Malaysia Ahad ni. Bertempat di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur. Bermula Jam 6 pagi. Come on guys! It will be fun oh ;)

see you there,
xoxo

0 complain(s):