»

Wednesday, September 2, 2009

Saya datang lagi (:

August 31, 09

Ety : Ecahhh meh ar dtg Ktn, kita g bukak pose kat padang ramai-ramai.
Eca : Bila aok free? Nnt koi boleh datang Ktn.
Ety : Bila-bila pon free. Aok bgtau nak dtg koi xdela balik takab.
Eca : Ety, aok balik takab dok minggu ni?
Ety : Xbalik pun. Meh la datang. Selamat hari merdeka :D
Eca : Koi ingat koi nak datang sana lah hujung minggu ni. Aok guna nombor lama lagi kan?
Ety : A'ah. Still agi pake. Tapi Kuantan sekarang musim hujan. Tapi kalau aok datang msti xujan
Eca : Ok lah. Nanti pape koi msg aok bg tau. Kalau takda papehal koi g sane hari jumaat ni la k.
Ety : Xdehal lor.

**********

September 1, 2009

Nina : Eca, Selamat berpuasa (: ko pe cer? Aku dengar cite ko nak datang kuantan. Ety bagi tau.
Echa : Insyaallah kalau takda pape hal aku datang sana Jumaat ni.
Nina : Selamat mendatangkan diri ke Kuantan. leh kita g jalan-jalan cari pasal ramai-ramai. hehe

**********

Sangat rindu ok?

It's almost a year I haven't go there. (I think so)
There are many faces that I missed.
Most of them is Ety, Nina, Mimi (:
I'll come this week!



0 complain(s):