»

Thursday, September 3, 2009

Padam semua document

Sikit pun tak effect aku bila kau delete aku dari alam maya kau.
Dah boleh agak sebab memang kau selalu buat macam tu kat orang sebelum ni pun.
Kau dah mulakan, then aku akan teruskan (:
Delete document. Masuk dalam recycle bin. Lepas tu, Click empty recycle bin.
DONE!
Tunggu hackers datang selongkar lappy aku dulu baru boleh restore document semula. ;)
By the way, Don't worry.
Segala kisah psycho-mereng-emosi sebelum ni dah terjawab kesahihan nya.
Oh One more thing, boleh tolong listkan segala hutang piutang aku pada kau dulu?
Sebab aku taknak la nanti aku mati bawak beban hutang kau sekali, Ok?
And I don't give a damn on anything yang kau fikir tentang aku.
Kalau aku tunggu sampai mati pun, yang melarat aku. Deal?
I've told you earlier. Aku bukan bidadari kecil yang gila-perfect-nak-mati.
So you're welcome untuk semua.

Peace! :)

2 complain(s):

A m i r a

dear,nape.?sabar taw. smile ea :)

matahari

haha. biasa la mira. macam-macam hal kan dunia ni ;p
but buat chill sudah. as long as ape yang jd ni xde bg pape effect kat i dah la kan. let bygone be bygone (: btw, thx dear (: