»

Tuesday, August 18, 2009

Kau sukahati nak perli aku en?

I got a message from 15888 during in Bel class today, and the message said like this ;

Rm0.00 Saudara/i pelajar t/akhir UITM dipelawa untuk mengikuti Program Ijazah Sarjana Muda sesi Dis 2009. Sila layari Student Portal untuk membuat permohonan.

18-Aug-2009 15.16

Terima kasih banyak-banyak wahai sang message sebab perli aku baik punya dengan menghantar message macam tu. Sibet betul. Aku tau la aku ni tergolong dalam golongan manusia-manusia yang tahap ke-slow-an tinggi, tapi tak perlu kot message macam tu. Aku mula-mula baca memang dah ade rasa kegirangan la kan. Masuk degree cepat, abes degree cepat, suruh mama cari calon cepat, dan kahwin cepat-cepat. Cool. Orang yang fikir guna kepala lutut memang macam tu. Berita yang gila kene kencing atas kepala pun dia boleh percaya. Sigh Bila aku fikir balik menggunakan otak critical thinking aku ni, mana logik student Diploma je macam aku ni terus lompat degree sedangkan result aku everysem memang "sentiasa Dean's List". Confirm Uitm boleh kene banned kalau sesuka hati serap student masuk macam tu kan? Lepas tu bukan aku sorang je yang dapat. One of my classmate pun dapat jugak. Lagi terang-terang nampak pembohongnya tu. HA-HA gelak palsu aku sebab aku berharap sangat dapat berambus cepat dari Kampus Segamat yang gila tak segarkan aku langsung. Konon-konon kalau betul-betul dapat terus lompat degree, seronok la kan. Bodoh berkati-kati ada hati nak sambung degree in advance. Berangan!

0 complain(s):