»

Thursday, December 11, 2008

Tersentuh?

Semalam :
On the way to Shah Alam, lagu Tarik tali-ellyana. Buat aku sengih sorang-sorang.

On the way balik dari hantar grandparents ke Shah Alam dengar lagu Dealova- Once, No one - Alicia Keys. Tibe-tibe message masuk. Name die. Terkenang lagi. *sob sob* Tapi kejap je. Delete message and terus lupe dah. Echa, biasela kan. ;p

Ade jugak sesetengah perkara lagi yang buat aku tersentuh semalam. Tapi tak perlu la post kan. Private and confidential la.

Hari ni :
Tengok wayang cerita Space chimps kat Mid Valley. Dengan orang-orang biasa selalu aku lepak la kan. Lepas tu jalan-jalan. Nampak penimbang berat. Dengan seronoknye pergi timbang. Berat aku 47 kg? wah! Kenapa turun balik ni? Setau aku, aku makan susah nak berhenti. Haih Touchin betol la. baru nak berlagak gemuk. Takpelah ringan pon. Nanti senang Prince Charming nak dukung. *ayat sedapkan hati.haha*

Esok :
Aku tak tau ape yang akan buat aku tersentuh pulak. So wait and see la okea. Mane tau aku menang ape-ape peraduan ke *padahal tak pernah masuk pon.* Tunggu je la esok macam mane. Aku rase aku akan sangat terharu kerana akan menghabiskan hari aku dengan makan, tidur dan online. Tu pon kalau die online. haha!


Kenapa tah aku post ni. Mungkin sebab aku boring. Yea, Walaupun 3/4 dalam seminggu tu aku kua merayap, aku tetap boring. Bile boring aku makan. Okea sekarang aku nak makan.
Off-

0 complain(s):